اسامی روزها وشعار هفته روابط عمومی در سال 1403اعلام شد
به گزارش کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران ، شعار هفته روابطعمومی "صداقت، اعتمادسازی، امیدآفرینی و مشارکتجویی" تعیین شده است واسامی روزها به شرح زیراعلام شد.
به گزارش کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران ، شعار هفته روابطعمومی “صداقت، اعتمادسازی، امیدآفرینی و مشارکتجویی” تعیین شده است واسامی روزها به شرح زیراعلام شد.
روز اول ،27 اردیبهشت، “روابط عمومی؛ تبیین و مشارکت”
روز دوم ،28 اردیبهشت، “روابط عمومی، اطلاع رسانی” (تأکید بر نقش روابط عمومی در توسعه اطلاع رسانی و امیدآفرینی از طریق برگزاری نشست با مسئولان)
روز سوم ،29 اردیبهشت، “روابط عمومی، اقتصادو مسئولیت اجتماعی”(تأکید بر نقش روابط عمومی در اقتصاد و توسعه اقتصادی و جهش تولید)
روز چهارم ،30 اردیبهشت، “روابط عمومی، اعتماد سازی و سرمایه اجتماعی”(تأکید بر نقش روابط عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی سازمان از طریق ارتباط اعتمادساز و تبیینی با گروههای اجتماعی)
روز پنجم ،31 اردیبهشت،”روابط عمومی،اطلاع یابی، مخاطب محوری”(تأکید بر نقش روابط عمومی ها در جلب مشارکت مردمی در حوزه های مختلف)
روز ششم ،1خرداد، “آموزش و تخصص”(تأکید بر نقش آموزش تخصصی روابط عمومی ها در توسعه این حرفه از طریق برگزاری نشست با مراکز دانشگاهی و پژوهشی)
روز هفتم ،2خرداد،” روابط عمومی، فناوری و تعالی”(تأکید بر کاربرد فناوری های نوین در روابط عمومی برای پیشرفت فناورانه به ویژه کاربرد هوش مصنوعی)
همچنین این تشکل ، بیانیهای را درخصوص “وضعیت روابط عمومی و چشم انداز آن در ایران” در روز 27 اردیبهشت همزمان با “روز ملی روابطعمومی” منتشر خواهد کرد.