اخباراخبار ویژه

همایش سرآمدان روابط عمومی های کشور برگزارشد

همایش تقدیر و معرفی سرآمدان روابط عمومی های کشور با حضور اساتید و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان ها و شرکت ها در سالن همایش های صدا و سیما برگزارشد.

به گزارش کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران،در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر همایش با تاکید بر اهمیت تعالی در روابط عمومی های کشور، گفت: از سالهای گذشته اینکه چطور یک روابط عمومی مطلوب در یک سازمان داشته باشیم مورد نظرو بحث اساتید و صاحب نظران بوده است و برای داشتن سرآمدی در روابط عمومی مدل FQM””مد نظر قرار گرفت.
رییس خانه روابط عمومی ایران، یکی از راه هایی که باعث پیشرفت روابط عمومی ها می¬شودرا خطاباوری دانست وی افزود: باید بپذیریم که در مسیر تعالی ممکن است خطا صورت بگیرد و در مسیر اصلاح قراربگیریم.
هوشمند سفیدی اضافه کرد: مدیران روابط عمومی اگر تمایل به سرآمدی و تعالی دارند باید از ارزیابی شدن نهراسند و بطور مستمر فعالیتها و اقداماتی که در مسیر بهبود روند کاراجرایی می¬شود را در بوته نقدو ارزیابی حرفه ای قرار دهند.
وی ارزش های تولید شده توسط روابط عمو می ها مواردی چون ایجاد رضایت سازمانی ،انسجام و همبستگی درون سازمان،وفاداری سازمانی،مشروعیت عنوان کرد وگفت: ایجاد تعهد به کار و خدمت در جامعه ، ایجاد قدرت نرم بجای قدرت سخت که همانا قدرت افکارعمومی است ازدیگر ارزش های تولید شده روابط عمومی هاست.
در ادامه پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی به نهمین همایش سرآمدان روابط عمومی خوانده شد که در این پیام ضمن قدردانی از تلاش هایی که توسط دست اندرکاران روابط عمومی کشور آمده است : با توجه به اینکه روابط عمومی نقش مهمی در تمام ابعاد ارتباطات فردی و سازمانی دارد ، لذا برتری و سرآمدی به عنوان دغدغه مهم مطرح است که گویای قرار گرفتن در بهترین وضعیت خواهد بود.وقتی به تعالی می اندیشید بطو دائم طراحی جدید و نو موضوعات مرتبط می اندیشید ،تا خطاها رادریابید و استمرار این روش می¬تواند در بهبود ظرفیت های روابط عمومی ها در سازمانهاموثر باشد.
همچنین روابط عمومی برتر در راستای مسئولیت های اجتماعی حرکت می¬کند که امسال انجمن بین المللی روابط عمومی این موضوع را در دستور کارخود قرار داده که تمامی دست اندر کاران روابط عمومی با استفاده از ظرفیت های موجود دراین حرفه به اطلاع رسانی برای حفاظت از زمین و تغییرات آب و هوایی اقدام کنند و گامی در جهت پیش گیری از خطرات جدی در این حوزه باشد.
دکتربهزاد عباسی ،مدرس منتخب سازمان ملل نیز در حوزه کسب و کار بر اهمیت زیر ساختهایی که از چشم مدیران با سابقه دور مانده اشاره داشت و گفت: ارزیابی زیر ساخت ها در شاخصه های روابط عمومی شامل پویایی سازمان ، کاربرد هوش مصنوعی یا دیجیتال مارکتینگ در روابط عمومی در زیر ساختها و مدیریت این حوزه حائز اهمیت است .همچنین هوش مصنوعی در ارزیابی های روابط عمومی ها به کمک آنها آمده که بزودی شاهد از بین رفتن مشاغل با ظهور ربات های خواهیم بود .
وی درادامه براهمیت زیر ساختهایی نظیر منابع انسانی سازمان ، سهامداران و مشتریان که روابط عمومی ها در شرایط مختلف با این بخش ارتباط و تعامل دارند تاکید کرد.
در پایان این همایش نیز مدیران وسازمان های سرآمددرروابط عمومی ها معرفی شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا