اخباراخبار ویژهدسته‌بندی نشده

پیام نوروزی رییس خانه روابط عمومی ایران : نقش آفرینی روابط عمومی ها برای تقویت اعتماد عمومی درجامعه ضروری است

رییس خانه روابط عمومی ایران در پیام نوروزی خود برضرورت نقش آفرینی روابط عمومی ها برای تقویت اعتماد عمومی در سطح سازمانی و اجتماعی درجامعه تاکید کرد.

به گزارش کمیته ارتباطات خانه روابط عمومی ایران،هوشمند سفیدی در این پیام آورده است: در سال 1403 ، نقش آفرینی روابط عمومی ها در زمینه تقویت اعتماد هم در سطح سازمانی و هم در سطح اجتماعی ضروری است و بنابر این ، بر این باوریم که مهمترین سیاست هنر هشتم در سال جدید با توجه به وضعیت عمومی جامعه ، استفاده از ظرفیت های علمی روابط عمومی در راستای شناسایی ، سنجش ، بازیابی و پیشبرد اعتماد عمومی در جامعه است که می تواند شعار جامعه روابط عمومی در سال جدید باشد.

در بخش دیگری از این پام آمده است:نوروز ، جلوه گاه تحول ، راز معرفت و محمل دیدار است. نوروز ، تابلو تازه گردانی و جلوه گاه تحول و نو شدن است ، طبیعت تازه و با طراوات ، تنها نشان نوروز نیست ، نوروز دعوت است از آنچه بودیم به آنچه که می توانیم باشیم ، حال و هوایی نو و جدید که بی تردید به بهروزی می انجامد. کنار گذاشتن آنچه نیکو نیست و شتافتن به سمت چیزهایی که می تواند روزگاری دلنشین و دلربا را برای همه ما رقم زند. نوبت شدن و آفرینش روزگاری نوین.نوروز ، راز معرفت است ، دریچه ای به سمت نظم ، زیبایی و تماشاخانه ای از هنر پروردگار. موسم رویش گل های زیبا ،تغییر چهره طبیعت ، دوری از زمستان و گرایش به سرسبزی و آفریدن زیبایی ها و دمیدن گرمایی دلنشین به طبیعتی که تحرک و تکاپو را می طلبد.

نوروز ، محمل دیدار است. تازه کردن دیدارها ، پایان دوری ها ، فراموش کردن کدورت ها ، شستن زنگار دل و خانه تکانی روح و جان برای بخشیدن ، گذشتن و به یار و یاران پیوستن و به خوبی ها دلبستن. پس نوروز ، هنگامه فرخنده ای است که باید آمدنش را پاس داشت و به پاس آن ، شنید، نو دید ، نو شد و چشم ها را شست تا جور دیگری دید، آن هم زمانی که با رمضان ماه بخشش، ماه خدا متقارن شده است.

ما و شما ، نوروز را گرامی می داریم و در این ایام نو، حالی نو و نیک را برای همه آرزو می کنیم و با هم میثاقی نو می بندیم که برای همه آرزوهایمان طرحی نو در اندازیم.امید آنکه سال جدید ، سال پوست اندازی و ایده های جدید برای بهبود و تغییر باشد ، سال خلاقیت و سال ترقی و پیشرفت آن هم در ابعاد علمی و عملی در حوزه های مختلف.انشاالله

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار

دست های پرگل اند این شاخه ها ، بهر نثار

با پیام دلکش “نوروزتان پیروز باد”

با سرود تازه “هر روزتان نوروز باد”

شهر سرشار است از لبخند، از گل ، از “امید”

تا جهان باقی است، این آیین جهان افروز باد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا